Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Матяшук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Матяшук В. 
Післядипломна педагогічна освіта України в ракурсі сучасних світових тенденцій розвитку освіти дорослих [Електронний ресурс] / В. Матяшук // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_21
Проаналізовано сучасні досягнення андрагогіки й акмеології та світових тенденцій розвитку освіти протягом життя. Сформульовано модель акмеологічної компетентності сучасного педагога, визначено засади науково-педагогічного супроводу реалізації андрагогічної моделі післядипломного навчання вчителя та шляхи його професійного росту на основі поєднання традиційного й інноваційного підходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.403 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Матяшук В. 
Український національний характер: особливості та шляхи подальшого формування [Електронний ресурс] / В. Матяшук // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.567 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Матяшук В. 
Розкриття змісту, проблем та шляхів реалізації сучасного шкільного виховання на сторінках вітчизняної педагогічної періодики (2010 р.) [Електронний ресурс] / В. Матяшук // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2011. - Вип. 1. - С. 361-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2011_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.533 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Матяшук В. 
Патріотичне виховання: вчення Івана Огієнка і сучасність [Електронний ресурс] / В. Матяшук // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2009. - Вип. 1. - С. 565-578. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2009_1_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Матяшук В. П. 
Духовно-моральне виховання школярів: російський досвід [Електронний ресурс] / В. П. Матяшук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 21. - С. 349-354 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_21_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Матяшук В. 
Гуманно-особистісний підхід до виховання школярів як спосіб морального оздоровлення суспільства [Електронний ресурс] / В. Матяшук // Молодь і ринок. - 2013. - № 9. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_9_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.565 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Матяшук В. 
Проблема облагородження душі й серця дитини в педагогічній творчості Ш. О. Амонашвілі [Електронний ресурс] / В. Матяшук // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_14
Розкрито сутність маніфесту «Педагогіка співробітництва» як програмного документа для гуманізації освітнього простору. Відзначено внесок Ш. О. Амонашвілі в педагогіку формування особистості – його концепцію гуманної школи. Визначено програмні цілі концепції гуманної школи: духовно-моральне виховання дитини, становлення і розвиток пізнавальних сил, забезпечення творчого засвоєння знань. Розглянуто сутність поглядів педагога на підґрунтя морального виховання та помилки системи виховання минулого. Обгрунтовано доцільність авторської розробки мистецтва мислення учнів. Аргументовано потребу виховання культури в філософсько-педагогічній концепції Ш. О. Амонашвілі, заснованій на відмінності дії механізму культури та цивілізації, та визнанні першості культури в процесах виховання. Педагог відстоював думку про те, що в людині закладені зерна культури і виховання повинно їх віднайти та розвинути. Особливу увагу приділено розкриттю сутності «мовленнєвого виховання» як авторської методики Ш. О. Амонашвілі з формування культури мовлення у школярів. Проаналізовано доробок педагога у сфері формування свідомості вчителя та уникнення замкненого авторитарного способу мислення.Раскрыта сущность манифеста «Педагогика сотрудничества» как программного документа в сфере гуманизации образовательного пространства. Отмечен вклад Ш. А. Амонашвили в педагогику формирования личности - его концепцию гуманной школы. Определены программные цели концепции гуманной школы: духовно-нравственное воспитание ребенка, становление и развитие познавательных сил, обеспечение творческого усвоения знаний. Рассмотрена сущность взглядов педагога на основу нравственного воспитания и ошибки системы воспитания прошлого. Обоснована целесообразность авторской разработки искусства мышления учащихся. Аргументирована необходимость воспитания культуры в философско-педагогической концепции Ш. А. Амонашвили, основанная на различии действия механизма культуры и цивилизации, и признании первенства культуры в процессах воспитания. Педагог отстаивал мысль о том, что в человеке заложены зерна культуры и воспитание должно их найти и развить. Особое внимание уделено раскрытию сущности «речевого воспитания» как авторской методики Ш. А. Амонашвили по формированию культуры речи у школьников. Проанализировано наследие педагога в сфере формирования сознания учителя и избегания замкнутого авторитарного образа мышления.Disclosed is the essence of the manifesto "pedagogy of cooperation" as a policy document for education space humanization. Noted is the A. Amonashvili contribution to the pedagogy of identity formation - his concept of humane school. Defined are the program goals of humane concept of school: spiritual and moral education of the child, the establishment and development of cognitive forces, providing creative learning. Considered is the essence of the teacher looks at the foundation of moral education and training system errors of the past. Grounded is the expediency of authoring methods of thinking art. Argued is the need for cultural education in philosophical and pedagogical concepts S. A. Amonashvili based on differences in the mechanism of culture and civilization, and the recognition of the primacy of culture in the process of education. It is proved that a teacher championed the idea that man laid crops and their education should discover and develop. Particular attention is paid to the disclosure of "speech training" as the author's methodology S. A. Amonashvili the formation of speech to schoolchildren. Analyzed are the achievements of the teacher in the fields of teacher awareness and avoid vicious authoritarian mindset.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського